Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом "Про захист прав споживачів".
Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів провадиться за домовленістю.
Умови повернення товарів належної якості
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів проводиться за домовленістю.
Умови повернення товарів належної якості
ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів проводиться за домовленістю.
Умови повернення товарів належної якості
Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення товарів належної якості
Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів провадиться за домовленістю.
Умови повернення товарів належної якості
Умови для обміну або повернення товару в даному випадку: Відповідно до статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернутий до магазину з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого товару, упаковки:
-Товар не був у вжитку і не має слідів носіння – подряпин, сколів, потертостей тощо.
-товар повністю укомплектований і збережено фабричне пакування
-збережені всі ярлики та заводське маркування
-Товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.
Процедура повернення товару Належної якості:
- зателефонуйте та повідомте про намір повернути оплачений товар; – надішліть нам товар перевізником, оплативши його послуги;
- повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки (інший варіант) для повернення вартості товару;
- після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші чи інший товар протягом трьох робочих днів
Процедура повернення товару Неналежної якості:
-зателефонуйте нам та повідомте про намір повернути оплачений товар
-повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів
-Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гру
Відповідно до закону "Про захист прав споживачів", компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.